OFERTA

WESELA

Zapewniamy konferansjera i DJ oraz muzyków współpracujących:

– saksofonista   
– muzyków na wesele tradycyjne,
– wesele nowoczesne
– ekskluzywne wesele z gwiazdami,
– na obiady po uroczystości zaślubin  
– jazzowe przyjęcie weselne.

Dostosujemy repertuar i zespół do wymagań klienta. Wraz z zespołem dostarczymy odpowiednie nagłośnienie i oświetlenie zespołu i sali tanecznej oraz architektury wewnątrz i na zewnątrz obiektu.

Zapewnimy także konferansjera i prowadzenie imprezy w języku angielskim.

Zadzwoń, dostosujemy ofertę do Waszych potrzeb.
+48 601 307 289

 

1. Konferansjer, 

dj duo

DJ Jack, wodzirej, doświadczony muzyk, prezenter muzyczny.

Prowadziłem imprezy plenerowe, bale studniówkowe i gimnazjalne, wesela, imprezy firmowe. Możliwe prowadzenie w języku angielskim

Gram każdy styl muzyczny. Usłyszycie znane i lubiane przeboje z lat 70 80 90 jak i najnowsze przeboje dyskoteki w stylu pop, rock, disco, funk. to TY decydujesz jaka muzyka będzie na Twoim przyjęciu.

Oferujemy także specjalne atrakcje:

– występy sobowtórów,
– koncerty duetów jazzowych,
– zapewniamy peruki i śmieszne gadżety podczas zabaw,
– animacje dla gości,

 

2. Jazzowo swingowy kwartet.

924e149af069b8ea323a809fbb1171d4_XL

Ponieważ zauważyliśmy zwiększone zainteresowanie projektami swingowo jazzowymi, które doskonale pasują do ekskluzywnych przyjęć weselnych, postanowiliśmy połączyć usługi DJ’a z koncertem na żywo.

Grupa zawodowych muzyków zapewni profesjonalną oprawę muzyczną na ekskluzywne przyjęcia weselne w rytmie swinga i jazzu. Klasyczny skład, pianino, perkusja, kontrabas oraz wspaniała wokalistka to odpowiedni wybór dla wymagających klientów.

W połączeniu z usługą Djską zapewnimy dobrą zabawę i wyrafinowaną muzykę na Wasze przyjęcie

 

 

3. Zawodowy zespół muzyczny.

Pięciu muzyków, czterech instrumentalistów i charyzmatyczny wokalista Mariusz Bielecki na życzenie Dominika Kasprzycka. Zespół gra tylko na żywo, bez podkładów muzycznych i sampli. Bogate instrumentarium, gitara solowa, gitara basowa, perkusja, pianino, pozawala nam na swobodne poruszanie się w wielu stylach muzycznych od muzyki pop po jazz. W repertuarze dużo dobrej, polskiej muzyki oraz polskich i zagranicznych standardów muzyki rozrywkowej.

4. Technika sceniczna

  • Oświetlenie dyskotekowe.

Aswiatlo

Dobre oświetlenie sali to atrakcja dla bawiących się gości jak i doskonałe wrażenia podczas oglądania zdjęć i video z przyjęcia weselnego. Do oświetlenia parkietu stosujemy ruchome głowice, skanery i inne ruchome efekty świetlne, które wzbogacają parkiet kolorowym, zmiennym światłem.

Do oświetlenia ścian i elementów architektury używamy reflektorów PAR64 konwencjonalnych oraz led, a także belek LED i oświetlaczy. Przed realizacją wyraźnie określamy jakie efekty należy zastosować aby uzyskać efekt poszukiwany przez zleceniodawcę.

2. Aby efektywnie wykorzystać możliwości techniczne urządzeń oświetleniowych konieczna jest osoba sterująca światłem podczas całej uroczystości. Wszystkie proponowane urządzenia sterowane są elektronicznie poprzez system komputerowy i inne sterowniki. W naszej ofercie jest elektryk z uprawnieniami, który nadzoruje proces instalacji oświetlenia i steruje światłem podczas imprezy.

 

  • Nagłośnienie na wesele.

1. Zespół muzyczny jak również wodzirej czy Dj potrzebuje odpowiedniego nagłośnienia. Jako specjaliści z wieloletnią praktyką dostosujemy moc proponowanych głośników i zapewnimy stosowne miksery, do rodzaju prezentowanej muzyki i wielkości sali. Każde nagłośnienie projektujemy tak aby maksymalnie równo nagłośnić parkiet a minimalnie (komunikacyjnie) część biesiadną.

Używamy sprzętu renomowanych firm światowych. nagłośnienie jest dobierane indywidualnie.

 

Oczepiny, zabawy weselne

1. Zadbaj o to by prowadzący imprezę spełnił Twoje oczekiwania. Upewnij się, że proponowane zabawy są na poziomie, a sposób prowadzenia i wygląd konferansjera odpowiada całości Twojej wizji uroczystości. Każdy konferansjer ma płytę demo i referencje. Nie zapomnij obejrzeć jak są prowadzone animacje, referencje i zdjęcia to też bardzo ważny element prezentacji dobrego wodzireja.
My dobierzemy zabawy i muzykę odpowiednio do Twoich potrzeb.

2. Lista zabaw i animacji. Aby ułatwić wybór animacji, potencjalny konferansjer powinien przedstawić listę zabaw i animacji, które mogą być przeprowadzone podczas zabawy. Upewnij się, że wiesz na czym zabawy polegają, wybierz odpowiednie i podpisz stosowną umowę zawierającą spis wszystkich animacji.

 

PORADY WESELNE

Ślub i wesele to najważniejszy dzień Waszego życia. Czas podejmowania trudnych decyzji, wspólnego planowania uroczystości ślubnej i przyjęcia weselnego. Ponieważ po raz pierwszy organizujesz taką uroczystość zapoznaj się dobrze informacjami zawartymi w tematycznych serwisach internetowych, zapytaj znajomych, zadzwoń do firm zajmujących się organizacją przyjęć. Jest wiele spraw, o których nie wiesz a powinieneś.

1. Wybór sali weselnej.
Zanim podejmiesz decyzję gdzie odbędzie się Wasza impreza, pojedź i obejrzyj przynajmniej kilka sal balowych. Zwróć uwagę na porę roku Waszej uroczystości i możliwości techniczno lokalizacyjne sali weselnej. Dojazd, parking. Jeśli chcesz część atrakcji przenieść na zewnątrz lokalu, upewnij się, że lokal posiada ogród i zadaszenie w przypadku deszczu. Umów się na dzień kiedy lokal będzie obsługiwał przyjęcie, aby zobaczyć ekipę w akcji.

2. Zespół czy DJ
Jakie będzie pierwsze pytanie jakie zada Ci Twoja narzeczona po oświadczynach? A skąd my teraz weźmiemy zespół na wesele ?? !! 😉

Na rynku weselnym jest wiele zespołów weselnych jak i Djów specjalizujących się w prowadzeniu imprez weselnych. Jak odsiać ziarno od plew? Jak wybrać zespół, który zapewni najlepszą zabawę i muzykę?

Przede wszystkim określ swoje zapotrzebowanie. Zastanów się:
– czy oczekujesz tylko muzyki, jakiego rodzaju muzyki
– czy muzyki i prowadzenia zabaw. Wiele zespołów prócz muzyki zapewniają prowadzenie. Poproś o video demonstracyjne z zabawami, które zespół oferuje.
– jaki rodzaj muzyki ma być głównym nurtem Waszej uroczystości weselnej. W naszej ofercie są zespoły oferujące pełen zakres muzyczny od muzyki pop po jazz. Ale to nie jest reguła. Pamiętaj aby sprawdzić proponowany repertuar.
– jak duże jest Wasze przyjęcie. Często, choć nie jest to regułą, rodzaj zatrudnianego zespołu zależy od wielkości przyjęcia. Jeśli przyjęcie jest kameralne raczej proponujemy Dj’a, który zapewni muzykę mechaniczną zgodną z gustem pary młodej jak i gości. Duże wesela to zazwyczaj duży zespół muzyczny grający na żywo.

Przygotowaliście listę wymagań, czas znaleźć oferty.

3. Ale skąd teraz wziąć zespół ??

– Skąd ?? Z polecenia!!!!

Dzwonimy po znajomych, pytamy. To jest najlepsze źródło informacji. Zawsze możemy poprosić o płytę z ich wesela i zapytać o opinię jak zespół sprawował się na weselu. Przecież nikt nie poleci Ci zespołu, który „dał plamę”. Zespół z polecenia to najczęściej wybierany wykonawca tej usługi.

Ale co jak nie chcemy, aby wybór zespołu był zasługą znajomych? Skąd weźmiemy zespół?

– Skąd ?? Jak większość informacji, z internetu.

Poszukiwania zaczynamy od wpisania adresu wyszukiwarki. Najbardziej popularną jest oczywiście google, która po wpisaniu szukanej frazy puści swoje roboty w otchłań zasobów światowego internetu.

Tu należ dodać, że wyszukane adresu stron nie są dziełem przypadku! Rzesze firm pozycjonujących codziennie pracuje nad tym, aby strona ich klienta była jak najwyżej w rankingu. Ale nie o tym, nie o tym….

Wpisana fraza w okno wyszukiwarki i już mamy wyniki, miliony wyników. Jak wybrać ??? Gdzie zajrzeć ???

Możemy wchodzić na strony poszczególnych zespołów. Tylko ile czasu na to stracimy. Zespołów jest tysiące, prócz tego, nie wszystkie działają. Część zespołów już nie prowadzi działalności a pozostałość po działalności, czyli ich strona pozostanie w zbiorach www do końca świata….

Jak wybrnąć z milionów informacji pozyskanych z wyszukiwarek.

Ano właśnie szukamy serwisów takich jak zespolnaimpeze.pl i w ich zasobach, filtrując dane, szukamy naszych muzyków. Możemy być pewni, że zespoły istnieją, ponieważ dane są weryfikowane i sprawdzane przez właścicieli serwisów.

Jak wytypujesz zespoły które odpowiadają Waszym wymaganiom, pojedź na próbę zespołu, poproś o przedstawienie płyty z wesela, zapytaj i podejmij decyzję.

Copyright 2012. Autor Jacek Wojtkowski

Koncerty plenerowe

Muzyka do restauracji – duety, trio, kwintet, sekstet

Kameralne koncerty jazzowe – duety, trio, kwintet, sekstet

Koncerty rockowe

Koncerty rozrywkowe

ZESPÓŁ

jackpotjw

Dominika Kasprzycka Gałczyńska

dl

Duet rockowy Mario&Jack

jm jm1

Duet jazzowy aktorka i piosenkarka Patrycja Zywert

Duet Leszek Tylec & Patrycja Zywert

Arleta Markowicz

duet2

BALE SZKOLNE, GIMNAZJALNE, STUDNIÓWKI

W naszej ofercie znajdziesz DJ i konferansjera na studniówkę oraz bale gimnazjalne w Warszawie jak również w całej Polsce. Zapewnimy profesjonalne prowadzenie imprezy, nagłośnienie oraz oświetlenie dyskotekowe, a także oświetlenie architektoniczne. Pomagamy w tworzeniu harmonogramu imprezy, a dzięki wieloletniemu doświadczeniu podsuniemy kilka pomysłów. Wykorzystaj nasze doświadczenie, umów się na prezentację Dj’a i konferansjera, zapytaj o szczegóły oferty na studniówkę.

Zapewnimy Ci kompleksowa i zawodową realizację, zarówno jeśli chodzi o nagłośnienie, oświetlenie dyskotekowe, jak i oświetlenie architektoniczne i pomoc w tworzeniu poszczególnych punktów programu studniówki i bali szkolnych oraz gimnazjalnych. Oszczędzaj pieniądze! Zaufaj zawodowcom! Wykorzystaj nasze doświadczenie !

animacje

PORADY – ORGANIZACJA STUDNIÓWKI

Porady dla organizatorów studniówek (Poradnik studniówkowicza)

Studniówka to czas rozrywki a zarazem rozpoczęcie przygotowań do dorosłego życia studenckiego. Jest to forma zabawy jednocześnie integracji klas. Miedzy innymi, od wspólnych przygotowań do imprezy studniówkowej zależy późniejsza umiejętność pracy w grupie a także jej integracja i coroczne powroty uczniów do szkoły w formie spotkań pomaturalnych.

Dlatego warto zorganizować taką imprezę w szkole, wspólnie planując rodzaj dekoracji. Młodzież sama określa klimat w jakim ubierze salę i siebie, sama określa sposób wykonania dekoracji. Naturalnie wymaga to wkładu pracy uczniów jaki i dorosłych którzy powinni nadzorować proces przygotowań pod względem BHP jak i wywiązywania się z delegowanych prac..

Aby solidnie przygotować imprezę w szkole koniczny jest harmonogram prac, czyli harmonogram przygotowania studniówki jak i późniejszy harmonogram samej imprezy.

Harmonogram przygotowania studniówki.

Najważniejsza jest organizacja pracy uczniów. Aby swe prace wykonywali sprawnie, należy stworzyć pisemnych harmonogram przebiegu prac przygotowawczych.
Powinien określać dokładnie wygląd poszczególnych dekoracji, osoby odpowiedzialne za wykonanie delegowanej pracy i termin wykonania. Kolejna rubryka to lista materiałów potrzebnych do wykonania dekoracji.
Pomoże to w nadzorowaniu prac i sprawnym, bezstresowym wykonaniu zakresu zadań.

Harmonogram przebiegu studniówki.

Aby konferansjer mógł przygotować się poprawnie do prowadzenia i oprawy muzycznej zabawy studniówkowej powinien otrzymać od organizatora harmonogram przebiegu imprezy studniówkowej. Pomoże to samym organizatorom jak i prowadzącemu. Aby uniknąć chaosu poświęćmy chwilę czasu na przygotowanie zestawienia. Nich znajdą się nim orientacyjne godziny przemówień, terminu i kolejności wykonania zdjęć jak i godziny planowanych posiłków.
W studniówkowym harmonogramie powinny się też znaleźć planowane dedykacje i odpowiednie utwory, które będą dodatkiem dedykacji.

Coraz rzadziej jednak spotykamy tę formę organizacji.

Aktualnie młodzież, a raczej jej rodzice, wybierają sale przeznaczone na organizację zabaw masowych. Są to sale weselne i różnego rodzaju lokale organizujące eventy i inne większe imprezy.
Jest to podyktowane obawą, iż młodzież będzie poświęcać czas na robienie dekoracji zamiast uczyć się do matury. Jest to sposób na uniknięcie ciężkiej pracy i stresu związanego z dekoracjami i koordynacją przygotowań do imprezy. Ale kto powiedział że ma być łatwo !? Czy taka praca jest na tyle absorbująca aby przeszkodzić w przygotowaniu się do egzaminu? Trudno powiedzieć, nie było takich badań więc pozostawiam to do Waszej oceny.

Tu trzeba tylko przygotować harmonogram imprezy i zatrudnić fachowe firmy do obsługi przyjęcia.

PORADY BALE SZKOLNE I GIMNAZJALNE

 

Porady dla organizatorów bali szkolnych i gimnazjalnych.

Sposób organizacji bali szkolnych i bali gimnazjalnych nie odbiega wiele od imprez studniówkowych. Jest troszkę mniej punktów ale zasada tworzenia harmonogramu jest podobna. W tym wypadku większość tych imprez odbywa się w szkołach, na korytarzach, w salach gimnastycznych. Z uwagi na wiek uczestników zakres dekoracji i prac jest zupełnie inny, pomysły są zazwyczaj nauczycieli a uczniowie realizują wizję ogólną imprezy, stworzoną przez nauczycieli. Należy tu zwrócić szczególną uwagę na przepisy BHP i zasady bezpiecznej pracy. Urządzenia używane przed realizatorów technicznych muszą być bezpieczne i obsługiwane przez uprawnione do tego osoby.
Wiele zależy oczywiście od uczniów aby chętnie brali udziął w zabawie, powinni czynnie uczestniczyć w jej realizacji.
Pamiętajcie, że zabawy proponowane uczestnikom bali, powinny być lekkie, łatwe i przyjemne oraz nagradzane !!! Popytajcie wśród rodziców o gadżety firmowe, przeznaczcie część budżetu na zakup nagród. Jest miło jeśli po rywalizacji zawodnik będzie nagrodzony, każdy sportowiec Wam to potwierdzi 🙂

Zapraszam do przesyłania uwag do artykułu na adres biuro@zespolnaimpreze.pl

naglośnienie

© Copyright 2012. Autor Jacek Wojtkowski

Zapraszamy do współpracy w zakresie kompleksowej obsługi artystyczno-technicznej imprez plenerowych, eventów oraz wydarzeń muzycznych.

Hilton

Służymy doradztwem technicznym i artystycznym przy organizacji każdego rodzaju imprezy rozrywkowej. Dobierzemy i wyspecyfikujemy sprzęt potrzebny do obsługi Waszej imprezy, zaproponujemy artystów pasujących jej klimatu, zapewnimy pełną obsługę techniczną i artystyczną wydarzenia. Nasza firma zapewnia doradztwo oraz pełną obsługę artystyczno-techniczną , a także wsparcie przy układaniu programu jak i prezentacji pomysłów przed Waszymi zwierzchnikami.

Długoletnia pozycja na rynku muzycznym sprawia, że mamy bezpośredni kontakt z artystami co owocuje niskimi cenami i wyborem najwartościowszych projektów. Profesjonalne kontrakty zawodowe oraz podejście do realizowanych zadań zapewnią Wam spokój a zarazem najwyższy poziom realizacji koncertów lub imprez kulturalnych.

SCENY

Od scen mobilnych o małych wymiarach, po profesjonalne sceny z zadaszeniem oraz dostawkami. Nasza oferta to profesjonalna obsługa, montaż i demontaż scen o wymiarach wskazanych przez klienta. Doradzamy w wyborze wielkości sceny i ewentualnych elementach dodatkowych.

NAGŁOŚNIENIE

Nagłośnienie liniowe, nagłośnienie dalekiego zasiągu, nagłośnienie dostosowane do riderów zespołów biorących udział w wydarzeniu. Montaż i demontaż sprzętu oraz profesjonalni akustycy obsługujący sprzęt w trakcie imprezy. Wielkość i rodzaj nagłośnienia dobiorą dla Was specjaliści. Akustycy dostosują moc i rodzaj głośników do wielkości, rodzaju i warunków imprezy. Nie zastanawiaj się czy sprzęt podoła Twoim wymaganiom, zapytaj !

OŚWIETLENIE

Oświetlenie sceniczne, pary LED, ruchome głowice, oświetlacze wash, oświetlacze architektoniczne, belki LED, urządzenia do generowania dymu, stroboskopy, kule lustrzane, montaż i demontaż oraz obsługa oświetlenia w trakcie imprezy.

Jeden z podstawowych elementów koncertowych to gra świateł i ich synchronizacja z muzyką. Zmiana natężenia światła, dynamika pracujących głowic i oświetlaczy to duże atuty dobrej realizacji oświetleniowej. Nie ryzykuj przypadkowych realizatorów, prześlij zapytanie, doradzimy jakie urządzenia zastosować.

ARTYŚCI

Profesjonalne zespoły suportowe, gwiazdy estrady, artyści dodatkowi, występy sobowtórów. Dzięki długoletniej współpracy z wieloma artystami możemy zaproponować najlepsze ceny i wysoką jakość artystyczną proponowanych projektów. Prócz na stałe współpracujących muzyków (oferta dostępna w zakładce ZESPOŁY) w ofercie występy sceniczne muzyków z czołówki artystycznej naszego kraju. Podaj nam temat imprezy, a my znajdziemy stosowny projekt muzyczny.

PROWADZĄCY

Profesjonaliści prowadzący imprezy rozrywkowe. Wodzireje, dobrani stosownie do specyfiki imprezy i jej rangi. Aktorzy scen teatralnych i telewizyjnych, gwiazdy estrady. Konferansjerzy na każdą imprezę. Bardzo ważnym aspektem dobrej realizacji jest dobranie odpowiedniego konferansjera do typu imprezy. Nasi prowadzący to profesjonaliści, którzy będą w stanie zaspokoić gusta każdego klienta.

KABARETY

Występy artystyczne kabaretów nisko i wyskobudżetowe. Każdy dobrze będzie wspominał imprezę, na której szczerze pośmieje się z dowcipów prezentowanych na scenie. Znani kabareciarze polskiej sceny rozrywkowej są w zasięgu Twojej ręki. Wyślij zapytanie, my z przyjemnością zorganizujemy występy Twojego ulubionego kabaretu.

POKAZY

Pokazy artystyczne, teatry ognia, pokazy żonglerki, pokazy taneczne, klowni. Czy te atrakcje powinny znaleźć się w programie twojego wydarzenia? Kuglarze, klowni zapewniający rozrywkę Waszym klientom, zabawią dzieci. Rozdając kwiaty, gadżety reklamowe, robiąc pokazy baniek mydlanych na długo utkwią w pamięci odwiedzających stoisko czy biorących udział w imprezie firmowej.

FOTO

Zapis wydarzenia w reportażu fotograficznym, profesjonalni fotograficy i sprzętowcy. Reportaże z wydarzeń sportowych, muzycznych czy eventów firmowych. Urządzenia rejestracji obrazu i dźwięku są bardzo popularne. Ile razy wyjeżdżając na wakacje, robimy miliony zdjęć… , do których później nie wrócimy…

Pozwól profesjonalistom wykonać dokumentację zdjęciową wydarzenia. Niech oni, „patrząc z boku” wykorzystując swoją praktykę i doświadczenie wykonają fotoreportaż, który w skrócie pokaże przebieg imprezy ukazując najciekawsze sceny zamrożone w lustrze profesjonalnego sprzętu fotograficznego.

VIDEO

Realizacje video HD, projektor wysokiej rozdzielczości przystosowany do projekcji zewnętrznych. Zapis wydarzeń na nośnikach jak również bezpośrednia transmisja w jakości HD z kamery poprzez rzutnik, na ekrany (5 x 3m) montowane np. na scenie.

 

Zapraszamy do współpracy i składania zapytań.

 

Kilka z naszych realizacji

Torwar Warsaw Judo Open – oświetlenie mat i zespołu, obsługa nagłośnienia zespołu
torwar

Ruda Maleniecka – dożynki, scena, nagłośnienie, program artystyczny, artyści

Ruda Maleniecka

Praska Giełda Spożywcza – scena, nagłośnienie, oświetlenie, projekcja AV, zespół Jackpot
Praska Giełda Spożywcza

 

 

Zapytaj nas o referencje !!!

ref1 ref2 ref3